Kvalitní pracovní oděvy s firemním logem - technologie a možnosti obrandování oděvů
V dnešní době, kdy se firemní image stává klíčovým prvkem úspěchu, je důležité věnovat pozornost tomu nejzákladnějšímu aspektu firemní identity - pracovním oděvům. Kvalitní pracovní oděvy s firemním logem nejsou pouze funkčním oblečením, ale představují výrazný prvek vizuálního marketingu a propagační strategie podniku.
Zaměříme se na aktuální technologie a možnosti brandování pracovního oblečení, které nejen vytváří pozitivní dojem mezi pracovníky, ale také posiluje vnímání firemní značky veřejností.
Jaké jsou možnosti obrandování firemních oděvů
Branding je výborným způsobem, jak zviditelnit značku. Nejčastějšími typy brandingu jsou výšivky a nášivky, sublimace a digitální potisk. Svůj design můžete umístit na všechno pracovní oblečení, například na trička, košile, svetry, bundy či kalhoty. Obrandovat si můžete nechat také čepice či tašky.
Pracovní oblečení je velmi často namáhané a prané, a proto bychom měli volit takový typ obrandování, který dlouho vydrží.
Výšivky a nášivky
Nášivka je samostatná výšivka, kterou lze na textil či oděv snadno připevnit různými způsoby, například nažehlením, přilepením či suchým zipem. Výhodou nášivek je především jejich umístění na textilu. Lze je přišít tam, kde nejde vytvořit výšivka.
Výšivka se skvěle vyjímá na každém kousku oblečení, ale i různých doplňcích. Jejími hlavními výhodami jsou vysoká odolnost proti opotřebení a stálobarevnost. Pro vyšití výšivky lze použít metalické nitě či reflexní nitě. Výšivku je možné umístit téměř kdekoliv, v případě potřeby je výšivka nahrazena nášivkou.
Nevýhodou výšivek je časová náročnost a finančně nevýhodné menší objemy. Nelze vyšívat kusové motivy, jako jsou jména, čísla či iniciály.
Sublimační potisk na textil
Sublimace představuje speciální techniku potisku 100% polyesterových textilií, která přímo proniká do textilních vláken, což zajišťuje vysokou odolnost a stálost barev. Oproti jiným metodám potisku, jako je sítotisk či digitální tisk, se sublimace vyznačuje tím, že barva není jen pouhým nánosem na povrchu materiálu. Tato technika umožňuje přímé obarvení vláken, což zaručuje trvanlivost a odolnost potisku. Alternativami k sublimačnímu potisku je digitální potisk či sítotisk.
Digitální potisk firemního oblečení
Pokud potřebujete trika s vlastním potiskem v malém množství nebo chcete, aby firemní logo bylo plnobarevné a s přesnými detaily, je ideální digitální potisk, který se tiskne přímo na textilní vlákna pomocí stříkáním vodní barvy. Je garantována trvanlivost potisku a stálost barev. Lze tisknout také přes zipy, švy a kapsy.
Autor
OblečeníProFirmy
Oblíbené články
31. Března 2017
S nepromovanými pracovními oděvy ani nepoznáte, že prší
Kategorie
Obory | 11 |
Obuv | 9 |
Oděvy | 4 |
Ostatní | 14 |